Menekşe Yaylası                                   DAY HIKING   günübirlik doğa yürüyüşleri

Menekşe Yaylası (Kocaeli)
İzmit Gölcük sınırları içinde olan Menekşe Yaylası İstanbul'a yaklaşık 140km ve 2.5 saat uzaklıktadır. İzmit'in Yuvacık kasabasına bağlı  Servetiye Cami ve "Servetiye Karşı" köylerinin yaylasıdır. Yürüyüşümüze Aytepe rotasındaki su deposundan başlıyoruz. İlk başlarda biraz yokuş yukarı gitmek gerekiyor. Soğukpınar'dan dere karşısına geçilir. İki saat boyunca orman içinden patikadan ve  traktör yollarından yürünerek yaylaya ulaşılır. Yaklaşık iki saatlik bir yürüyüşten sonra yemek molası veriyoruz. Yemekten sonra yürüyüşe devam edip yaylaya ulaşıyoruz. Güzel bir yayla olan Menekşe Yaylası'nda biraz dolaştıktan sonra aynı yoldan dönüşe geçiyoruz. Parkur toplam 4.5 saat sürüyor. Akşam 21:00 sularında İstanbul'da oluyoruz.

ANA SAYFA      KURUMSAL

OGZALA ÇİFTLİĞİ:
  KONAKLAMA  |  DOĞA VE GENÇLİK KAMPI  |  DOĞA YÜRÜYÜŞÜ  |  BUNGALOW VE HOBİ BAHÇELERİ  DOĞA VE MÜZİK KAMPI  |  DOĞA VE FOTOĞRAF KAMPI   | KAMP & KARAVAN